İl Jandarma Komutanlığı’nda tören mangası tarafından karşılanan Vali Sarıibrahim, daha sonra “Şeref Salonu”nda “Jandarma Şeref Defteri”ni imzaladı. Akabinde toplantı salonunda İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Mustafa Çetinkaya tarafından Vali Hüseyin Engin Sarıibrahim’e jandarma sorumluluk alanlarında asayiş ve güvenlik konuları başta olmak üzere yürütülen çalışmalar hakkında ayrıntılı brifing verildi.
Vali Yardımcısı Oğuz Şenlik’in de katıldığı toplantıda, yapılan sunumun ardından değerlendirmelerde bulunan Vali Hüseyin Engin Sarıibrahim, “Vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği için mesai mefhumu gözetmeksizin görev yapan Jandarmamıza teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Ağustos 2023 - 20:21
Vali Sarıibrahim, İl Jandarma Komutanlığını ziyaret ederek brifing aldı
Karaman Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim, kurum ziyaretleri çerçevesinde İl Jandarma Komutanlığını ziyaret etti.
GÜNDEM
24 Ağustos 2023 - 20:21
İlginizi Çekebilir