Hastalar isimlerinin ekrana yansıtılmasını istememeleri durumunda sıra numarası, hasta numarası ya da TC kimlik numaralarıyla muayene alanlarına çağırılacak.
Akşam gazetesinde yer alan habere göre, uygulamayla hasta mahremiyeti maksimum ölçüde sağlanmış olacak. Yaşadığı rahatsızlığın duyulacağı endişesiyle doktora başvurmaktan çekinen çok sayıda hastaya bu yolla sağlıkhizmeti verilebilecek. Söz konusu uygulamanın pilot olarak psikiyatri ve kadın doğum gibi polikliniklerde başlatılması planlanıyor.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Ağustos 2018 - 12:01
Güncelleme: 25 Ağustos 2018 - 12:03
Hastanelerde yeni dönem
Sağlık Bakanlığı hasta mahremiyetini koruyacak yeni bir uygulama başlatıyor. Poliklinik ekranlarında istemeyen hastaların isimleri gizlenecek.
GÜNDEM
25 Ağustos 2018 - 12:01
Güncelleme: 25 Ağustos 2018 - 12:03
