Alınan bilgilere göre oğlu ile birlikte belediyeye gelen 46 yaşındaki astım hastası Ayşe Y işlerini halletmek için asansöre bindi. 3 kat için düğmeye basan Ayşe Y. Asansörün bir anda durması üzerine fenalaştı. Yanında bulunan oğlu annesinin sakinleştirmek için dosya ile serinletmeye çalıştı. Oğlu bir tarafından belediyenin çağrı merkezini arayarak yardım istedi. Yaklaşık 1 saat sonra görevliler gelerek anne ve oğlunu asansörden kurtardı.
Yaşlı kadının oğlu bu duruma tepki göstererek annem astım hastası, bir an annemin kendini kaybetmesi üzerine korktum. Telefon açmamıza rağmen görevliler duruma geç müdahale etti. Eğer annem asansörde tek başına olmuş olsaydı Allah göstermesin annemi kaybede bilirdik. Görevlilerin bu tür durumlar karşıdında duyarlı olarak anında müdahale etmelerini bekliyoruz dedi.
Yaşlı kadının oğlu bu duruma tepki göstererek annem astım hastası, bir an annemin kendini kaybetmesi üzerine korktum. Telefon açmamıza rağmen görevliler duruma geç müdahale etti. Eğer annem asansörde tek başına olmuş olsaydı Allah göstermesin annemi kaybede bilirdik. Görevlilerin bu tür durumlar karşıdında duyarlı olarak anında müdahale etmelerini bekliyoruz dedi.
