Cumhur İttifakı'nın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı Binali Yıldırım, seçim çalışmalarını sürdürmek üzere TBMM Başkanlığını bırakacağını açıkladı. Yıldırım yemekten sonra görevi MHP İstanbul Milletvekili Celal Adan'a bırakacağını duyurdu. Binali Yıldırım konuya ilişkin yaptığı açıklamada, "Yemekten sonra istifa dilekçemi vereceğim. Yarın sabah Celal Adan’a görevi devredeceğim" ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 19 Şubat 2019 - 14:50
Binali Yıldırım görevi bırakıyor!
TBMM Başkanı Binali Yıldırım, görevi MHP Genel Başkan Yardımcısı Celal Adan'a devredeceğini açıkladı.
GÜNDEM
19 Şubat 2019 - 14:50
