Hırsızlık olayı, 1 ay önce Külhan Mahallesi Kemal Kaynaş Caddesi üzerinde bulunan bir cep telefonu bayisinde yaşandı. Alınan bilgiye göre, Mehmet Ali Seven’e ait telefon satışı ve tamiri yapılan iş yerine telefonunu tamire bırakan kimliği belirsiz kişi, iki gün sonra telefonunu almak için işyerine geri geldi. Ellerindeki poşetle işyerine giren hırsız, çalışanların tamirat yapıldığı bölümde olmasını fırsat bilerek, ellerindeki poşetleri yere koyup telefonların bulunduğu camekanlı vitrinin bulunduğu alana yöneldi.
Çalışanlara hiç ses çıkarmadan camekandan yaklaşık bin 500 lira değerinde bir telefon alan hırsız, soğukkanlılıkla ceketinin iç cebine koydu. Daha sonra yere koyduğu poşetleri alarak işyerinden çıktı. İşyerinin önünde bir iki adım attıktan sonra tekrar işyerine giren hırsız bu sefer çalışanlara seslenerek onların işyerinin ön kısmına gelmesini sağladı. Çalışanlardan bir kişiye daha önce tamirat için telefon bıraktığını söyleyen şahıs, tamir edilen telefonunu alıp tamirat ücretini ödedikten sonra elindeki poşetlerle birlikte oradan ayrıldı.
Telefonu standa göremeyince şüphelendiklerini söyleyen iş yeri sahibi Seven, “Telefonu önce başka yere koyduğumuzu zannettik, ancak baktığımızda hiçbir yerde bulamadık. Sonra ise iş yerimizin güvenlik kamera kayıtlarını izlemeye başladık. Görüntülerde telefonun çalındığını fark ettik. Sonrası ise Emniyet Müdürlüğüne giderek şikayette bulunduk” diye konuştu.
.jpg)

.jpg)
Çalışanlara hiç ses çıkarmadan camekandan yaklaşık bin 500 lira değerinde bir telefon alan hırsız, soğukkanlılıkla ceketinin iç cebine koydu. Daha sonra yere koyduğu poşetleri alarak işyerinden çıktı. İşyerinin önünde bir iki adım attıktan sonra tekrar işyerine giren hırsız bu sefer çalışanlara seslenerek onların işyerinin ön kısmına gelmesini sağladı. Çalışanlardan bir kişiye daha önce tamirat için telefon bıraktığını söyleyen şahıs, tamir edilen telefonunu alıp tamirat ücretini ödedikten sonra elindeki poşetlerle birlikte oradan ayrıldı.
Telefonu standa göremeyince şüphelendiklerini söyleyen iş yeri sahibi Seven, “Telefonu önce başka yere koyduğumuzu zannettik, ancak baktığımızda hiçbir yerde bulamadık. Sonra ise iş yerimizin güvenlik kamera kayıtlarını izlemeye başladık. Görüntülerde telefonun çalındığını fark ettik. Sonrası ise Emniyet Müdürlüğüne giderek şikayette bulunduk” diye konuştu.
.jpg)

.jpg)
