TOKİ SAKİNLERİNİN FATURA İSYANI
Karaman'da Bugün 4.Toki sakinleri fazla gelen faturalardan dolayı imza topladılar.
FATURA FAZLA GELİNCE İMZA TOPLADILAR
İmza kampanyasına oldukça fazla katılımın olması dikkatlerden kaçmazken toplanan imzalar, T.C Başbakanlık Toplu Konut idaresi Başkanlığı ve T.C Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığına sunulacak. 60 M2 dairelerde 400 TL , 500 TL civarında doğalgaz faturası gelmeye başlayınca Toki sakinleri imza toplayarak seslerini duyurmaya çalışıyorlar.