Başbakan Yıldırım, Artvin'in kurtuluş yıl dönümünü kutladı

TAKİP ET

Başbakan Binali Yıldırım, Artvin'in düşman işgalinden  kurtuluşunun yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre,  Başbakan Binali Yıldırım, Artvin'in düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü dolayısıyla Vali  Ömer Doğanay'a kutlama mesajı gönderdi.